גולד פטנטים ויעוץ פיננסי בע”מ (1992)
עריכה, רישום וניהול של פטנטים, סימני מסחר ומדגמים בארץ ובעולם
רח’ יוחנן הסנדלר 15, חיפה | טלפון: 04-8110007 | office@gold-patent.co.il | gold-patent.co.il

עורך דין סימן מסחר

עורך דין סימן מסחר

ישנם רבים שמאמינים כי עורך דין סימן מסחר הוא מקצוע חדש שהתגבש רק בשנים האחרונות. עם זאת, כבר במאה התשע עשרה התחיל להתגבש הרעיון שסימן שהפך למזוהה וייחודי לסוג מסוים של סחורה, יכול להוות סוג ספציפי של רכוש בפני עצמו ואז גם התפתחה הזכות הקיימת עד ימינו אנו, לתבוע אנשים שהפרו סימני מסחר בבתי משפט, גם במקרים שבהם מאחורי ההפרה לא עמדה כל כוונת זדון. זוהי ככל הנראה התקופה שבה החלו לפעול עורכי הדין הראשונים בתחום של סימני המסחר.
בימינו עורך דין סימן מסחר הוא לרוב איש מקצוע שמתמחה באופן כללי בתחום הקניין הרוחני. כך למשל בין היתר עורך דין סימן מסחר עוסק בדרך כלל גם בכל הקשור לדיני המדגמים, דיני זכויות היוצרים, הפטנטים ועוד.
באיזה שלב יש ליצור קשר עם עורך דין סימן מסחר?
בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, ישנה חשיבות עליונה ליצור קשר עם עורך דין סימן מסחר בשלב מוקדם ככל האפשר ולא רק בשלבים בהם ישנו צורך לערב את בית המשפט בעקבות הפרה של סימן מסחר. עורך דין סימן מסחר הוא איש המקצוע עמו צריך לעבוד כבר מהשלבים הראשונים של עריכת הבקשה לרישום הסימן וזאת על מנת שניתן יהיה להתגבר על המכשולים הבירוקרטיים באופן החלק והמהיר ביותר.
זוהי הסיבה לכך שכיום עורך דין סימן מסחר בדרך כלל מספק גם שירותים של עריכת בקשות, חיפוש מקדים אחרי סימנים דומים או זהים ועוד כהנה וכהנה שירותים שקשורים לשלבים הראשוניים ביותר של רישום סימן מסחר.
עם זאת, במקרים רבים ישנו צורך לעבוד מול עורך דין סימן מסחר בסיטואציות פחות נעימות בהן ישנו מקום לערב את בתי המשפט כשלרוב מדובר על מקרים שבהם הסימן כבר רשום וגורם שלישי ביצע הפרה של הסימן.
החשיבות של עבודה מול עורך דין סימן מסחר
כאשר בית המשפט נתקל במקרה של הפרת סימן מסחר, עליו לבחון את הסוגיה באופן מעמיק במספר היבטים כשבין היתר מדובר על קהל היעד של המוצרים, על סוג המוצרים, על הדמיון שבין הסימנים מבחינת הצליל, הצורה והמראה שלהם ועוד. במקרים האלו ישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שאת הסימן שלכם ייצג עורך דין סימן מסחר שמכיר את התחום מאחור ומלפנים. זאת בשל העובדה שרק עורך דין סימן מסחר שמתמצא בתחום יכול להביא בפני בית המשפט עדויות למקרים דומים שהתרחשו בעבר, להצביע על פסקי דין תקדימיים בנושא ולהוציא את הצדק לאור.
בנוסף לכך, רק עורך דין סימן מסחר יכול להביא למימוש הזכויות המשפטיות שלכם על הסימן ולהביא לידי כך שתזכו לכל הסעדים המגיעים לכם על פי חוק.
כיצד לבחור עורך דין סימן מסחר?
מאחר וכיום עורך דין סימן מסחר הוא מקצוע מבוקש, ניתן בנקל לאתר עורך דין סימן מסחר שלא מחזיק בניסיון או בוותק בתחום כלל. לפיכך הקפידו להימנע מלעבוד מול טירונים בתחום והעדיפו לעבוד אך ורק מול עורך דין סימן מסחר שמחזיק בניסיון של עשר שנים בתחום לכל הפחות.
בנוסף לכך, מומלץ לעבוד מול עורך דין סימן מסחר שעוסק בייצוג של גופים מסחריים גדולים ומוכרים ולא להסס כמובן לבקש המלצות מלקוחות קודמים או מלקוחות אותם מייצג העורך דין בהווה.
מעבר לכל זה, חשוב מאוד לבחור עורך דין סימן מסחר שמתמחה בכל אחד ואחד מהאספקטים של רישום סימן מסחר ושל הגנה על סימן מסחר, החל מעריכת הבקשה וכלה בהגשת התנגדות להפרות.
לסיכום נציין כי עורך דין סימן מסחר הוא האיש שאתם רוצים וצריכים שיעמוד לצדכם בכל שלב ושלב, החל מהגשת הבקשה וכלה בייצוג שלכם מול בית המשפט בהתאם לצורך.

התקשר עכשיו  לטלפון 04-8110007

וקבע פגישת ייעוץ  חינם

וללא כל התחיבות מצידך 

קרא עוד על : סימני מסחר, עורכי דין סימני מסחר, רישום סימן מסחר , רישום סימני מסחר, עלות רישום סימן מסחר, משרד עורכי דין סימני מסחר, עו"ד סימן מסחר, עורכי דין סמן מסחר, עורך דין לסימן מסחר, עורך פטנטים סימן מסחר, כמה עולה רישום סימן מסחר, אגרת רישום סימן מסחר, משרד עורכי דין סימן מסחר,

איפה אנחנו?

הנחיות הגעה

מכיוון צפון, נהריה או הקריות

מרחק נסיעה של כ-4 דקות מלב המפרץ, וכ-9 דקות הליכה.
פונים שמאלה ברמזור אחרי קניון לב המפרץ לרח' האשלג, ממשיכים ישר ועוברים את הכיכר הראשונה, פונים ימינה ברחוב יעקוב מושלי, ונוסעים ישר עד הכיכר הראשונה, הרחוב החוצה הוא יוחנן הסנדלר , חונים בצד ימין לפני הכיכר.

מכיוון דרום או הצ'ק פוסט

מרחק נסיעה של כ-6 דקות מהצ'ק פוסט, כ-18 דקות הליכה מהצ'ק פוסט.
נוסעים ישר לכיוון צפון, הקריות או נהריה, עוברים את הצומת המרכזית שהיא ההצטלבות של דרך העמקים ושדרות ההסתדרות, ומיד אחרי כ-200 מ' מצומת זו פונים ימינה ברח' האשלג. ממשיכים ישר ועוברים את הכיכר הראשונה, פונים ימינה ברחוב יעקוב מושלי, ונוסעים ישר עד הכיכר הראשונה, הרחוב החוצה הוא יוחנן הסנדלר , חונים בצד ימין לפני הכיכר.

יוחנן הסנדלר 15, ת.ד. 25267, חיפה 31251